Kacpurowy pokój

Nasze meble odstraszały. Nowa, ale mało kolorowa kanapa szybko stała się zbyt mała. Bo ja tam śpię z moim dzieckiem, a co!

Wczoraj przyjechała nowa rozkładana sofa i regał na półki.







Powiem Wam, że na stronie te meble wyglądały ładnie, ale na żywo są naprawdę super.
Zamawiałam je tutaj Link do Sklepu

Sofa ma 1,9m długości. Wczoraj zasypiałam na niej z Młodym, tak się rozpychał, że spałam zaledwie na skrawku.
Regał pomieścił około 150 sztuk bajek i kilka albumów ze zdjęciami. Dodatkowo ma trzy szuflady, które stoją puste, bo Kacpura ulubioną zabawą jest wywalanie wszystkiego ze środka.

Wracając do mebli. Zamówiłam je z usługą wniesienia do domu. W rezultacie kurier przyjechał sam, zostawił paletę i długa. Na szczęście przyjaciel akurat był dostępny i z moim P. wtachali wszystko na piętro.
To nie sklepu wina, a firmy Raben, więc jeśli będziecie zamawiać i kurier do Was zadzwoni, to wymagajcie żeby jechali we dwóch.
Sklep mi oczywiście pieniądze za usługę zwrócił, ale kurier zachował się totalnie nie-fair.

Jeszcze muszę skończyć tipi i w niedzielę Kacpurek dostanie stół i krzesła i będzie bajecznie.


Komentarze