Euro czas start!

Pewnie będzie nas tu teraz mało.

Euro się zaczyna, moje egzaminy na inspektora BHP, potem jadę na wieś pooddychać trochę świeżym powietrzem, a potem już będziemy ostro działać z operacją Kacperka. I w międzyczasie na kilka dni nad morze, bo moje migdały od tych traw, to prawie pęknąć chcą. <witaj w klubie alergiku>

No, ale tego Euro to się trochę boję.
Bo ja ostatnio systematycznie uwalniam pozytywną energię podczas ćwiczeń i jem jak królik.
Nie narzekam, wręcz bardzo dobrze się czuję..
... ale już widzę jak ktoś wpadnie z orzeszkami i chmielem.

Pozostaje tylko modlić się, aby to wszystko poszło w cycki.

I żebyście widzieli moje kupony na sts.
Co prawda za niewielką kwotę, ale jakie kursy.
1) Lewandowski królem strzelców.
2) Polska wygra grupę.
3. Polska wygra Euro.


Muszę przestać jeść te zielska, bo mam za dużo optymizmu w sobie.
Enjoy!


Komentarze