Ostrzegam przed Canpol!

Chcieliśmy kupić dobre zabezpieczenie na szafki, a że nasze są dość nietypowe i numer z gumkami do włosów nie przejdzie, kupiliśmy kilkanaście sztuk tego:






Tak więc, dwa dni spoko - Kacpra to nie interesowało, a później jak zobaczył, jak się otwiera.
Wziął swoim małym paluszkiem i otworzył.
Sam rozpracował to w mniej niż minutę.


Czy takie rzeczy powinny trafiać do domów, gdzie są małe dzieci?
Które biorą wszystko jak leci do buzi, a kółeczka na tym swoim zajebistym kleju - no już się nie trzymały.

Krótko mówiąc, po kilku dniach, to się zwyczajnie z pomocą mojego dziecka, rozpierdaczyło.
Srał pies tą porcelanę, srał pies wysypany ryż czy mąkę, ale przecież ludzie tym zabezpieczają szafki z kosmetykami i inną chemią!

Jak to przeszło testy ?
PYTAM SIĘ !

Canpol w odpowiedzi na moją reklamację, kazało wysłać mi te wszystkie zabezpieczenia na mój koszt i napisali, że wyślą mi nowe - TE SAME.
Jak ja tego nie chcę.
Chcę czegoś bezpiecznego, a to nie spełnia tych warunków.

Pod moim postem na fanpage Canpolu, odezwała się innego dziecka mama, że jej pękają butelki jak bańki mydlane.

Wniosek ? Trzymajcie się od tego z daleka.
Bo widocznie zarobek dla nich jest ważniejszy, niż bezpieczeństwo naszych dzieci.


Ślijcie do dalej, a być może uchronimy kogoś przed niebezpieczeństwem i nie będziemy marnować naszych ciężko zarobionych pieniędzy.



Enjoy. 

Komentarze