Equilibra test!





Szukacie niedrogich i dobrych jakościowo kosmetyków dla swojego dziecka ?
Ja już mam swojego faworyta!

Póki co przetestowaliśmy szampon/płyn do kąpieli dla maluchów i użyliśmy chusteczek nawilżanych.

1) Szampon - przebadany dermatologicznie. Naturalne składniki. Pierwsze co pomyślałam jak otworzyłam paczkę - pewnie nie będzie się pienił i raczej do niego nie powrócimy. Tutaj miła niespodzianka - pieni się bardzo, a włosy dziecka bardzo przyjemnie pachną. W dodatku nie podrażnia Kacpra. Czego chcieć więcej ? Testowaliśmy już mnóstwo produktów. Ten chyba przypadł nam najbardziej do gustu.

2) Chusteczki - można je stosować już u noworodków. Jestem zadowolona z poziomu nawilżenia. Nie cieknie z chusteczek - tak jak w przypadku J&J. Można stosować również do wycierania buźki swojej czy dziecka. Przyjemnie pachnie i nie trzeba zużyć połowy paczki, żeby wyczyścić skórę dziecka.

Krótko - polecam, bo naturalnie, bo dobra cena. Chętnie takie produkty, zobaczyłabym na półkach w marketach czy mniejszych sklepach.

W dodatku posiadają w swojej ofercie również produkty dla dorosłych.

Enjoy.

My idziemy testować dalej. :) 




Komentarze