Szukasz eko-kosmetyków ? Nie mogłaś/eś lepiej trafić!

Pisałam już Wam wielokrotnie, że uwielbiam kosmetyki od Equilibra.

Dzisiaj postanowiłam Wam podrzucić zdjęcia składu kosmetyków, ponieważ wielokrotnie pytałyście mnie o to na Instagramie.

Dzisiejsza paczka zawierała mydło, szampon, chusteczki [chusteczki love!] i krem.






Wszystko pięknie zapakowane. Paczki nigdy nie przyjechały uszkodzone. Kosmetyki są świetnie zabezpieczone w podróży.





Jestem jeszcze przed użyciem, ale skład wygląda bardzo kusząco.
Lista składników, od których wolny jest szampon, jest zdecydowanie dłuższa niż to, co zawiera. <3





Już ''zainstalowaliśmy'' je w toalecie. Pierwsze wrażenie to - ''o kurde, nie klei się'' - jak pozostałe. ;)





Bardzo mało osób zna te kosmetyki, ale jeśli masz problemy ze skórą - spróbuj.

Chusteczki dla niemowlaków, są mięciutkie, nie cieknie z nich i pachną tak, że w całym domu czuć.
Polecam!


 Odezwijcie się, czy nie chciałybyście dostać ode mnie kilku próbek ich firmy.
Może zorganizuje jakąś szybką rozdawajkę na blogu, ale to już w przyszłym tygodniu. :)




Komentarze