Konkursy w piątkowy wieczór. Gudiwning.

Ups! Spóźniłam się z cotygodniowym rytuałem blogowym.
Piątek - prawie sobota - a ja dopiero wrzucam post z konkursami.

PRZE-PRA-SZAM! 



Majówka była obłędna - odwiedziny rodziny, urodziny Kacpra i Pawła. Młodemu tak się podobało dmuchanie świeczki, że cztery razy ją zapalaliśmy.



***
W dodatku mam milion postów, w kolejce do napisania. Także w maju na pewno będzie mnie tu dużo.
Dziś otrzymałam wiadomość, że dostaniemy słodką paczuszkę od Rekomenduj.to.
Będzie co podjadać, pisząc posty. ;-)

***

Teraz pora na top 10 konkursów!

  1. Kup Velvet i wygraj samochód! [ostatnie dni!!]  
  2. Zrób zdjęcie z logiem Panasonic i otrzymaj skuter. 
  3. Kup w Tesco produkty Adidas i jedź na mecz. 
  4. Wygraj oczyszczać powietrza.
  5. Konkurs fotograficzny.
  6. Konkurs fotograficzny dla małych i dużych.
  7. Wrzuć zdjęcie z majówki i otrzymaj żel do ciała. 
  8. Kup flachę i graj o nagrody. [uwaga: konkurs +18] 
  9. Wygraj bilet na mecz Polaków. 
  10. Do wygrania filtr do prysznica.

Enjoy!





Komentarze