Nareszcie odznalazłam szczęście.

Całe życie się przed tym wzbraniałam.
Dwadzieścia pięć lat żyłam w przeświadczeniu, że nic lepszego mnie już nie spotka.
Mam syna, dom, partnera, fajny telewizor i plac zabaw obok domu.

Wtem podczas wakacji coś mnie tknęło.
Partner został w domu. Nic o tym nie wiedział.
Okazało się, że całe moje dwadzieścia pięć lat na tym padole, było zwyczajnym kłamstwem.

Nigdy tego nie chciałam spróbować, ale teraz - nie mogę się od tego oderwać!

Używam tego kilka razy dziennie.
Owszem.

Były przelotne romanse z mało procentowym produktem.
Rozwadnianym, nijakim.
.
.



A tu dwanaście procent!

Boże, aż tyle ?!

 Nie mogę napić się tej miłości, do końca.


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

TA ŚMIETANKA DO KAWY JEST BOSKA!
KAWA ZE ŚMIETANKĄ < 3 

A DUPA ROŚNIE!

#truelove #całeżyciewkłamstwie #cotammleko



Komentarze