Najlepsza propozycja podania jogurtu naturalnego

Hej!
Bardzo mi miło, że ostatni ''śniadaniowy'' post, został tak pozytywnie odebrany.
Kilka dziewczyn pytało na fanpage'u, czy podrzucę jeszcze jakiś pomysł na śniadania dla dzieci.

Pewnie!

Jogurt naturalny, sam w sobie, nie każdemu musi smakować.
Pamiętajcie, żeby wybierać produkty, z jak najkrótszym składem.
Dlatego, ja inspirując się śniadaniami ''fit'', które widnieją na niektórych Instagramowych profilach, też postanowiłam zrobić taki kolorowy jogurt.






Lecimy od spodu - łyżeczka nasion chia, wymieszana z jogurtem naturalnym.
Czerwona warstwa - zblendowane truskawki z pomarańczą.
Na to wrzucamy pokrojony w plastry banan.
I na sam czubek dorzuciłam dżem z czarnej porzeczki - jeszcze się ostał w domowej ''słoikarni'' :)


Chciałabym też trochę o nasionach chia.

Są m-e-g-a zdrowe.

Niby nie zaleca się ich, dzieciom poniżej piątego roku życia.
Dlaczego ?

  • Mogą powodować alergię - jednak jest to jeszcze nie zbadane [tak samo, jak wpływ na kobiety ciężarne]. Warto przy pierwszej próbie podania, dosypać kilka ziaren - właśnie do jogurtu, czy zmiksowanych owoców. Nasz Kacper wcina je [nie codziennie, ale często] odkąd skończył rok.
  • Nasiona pęcznieją. Więc jeśli dziecko za chwilę ma zjeść obiad - no, nie zdziw się, jeśli zje kilka łyżek i podziękuje.  

Uwierzcie mi, że to jest sto razy lepsze, niż cukrowane jogurty z barwnikiem z buraka. ;)

Enjoy.
Chcecie więcej ? Dajcie znać.
My jutro rano pieczemy ciacha owsiane. :) 


Komentarze