Pamiątka na lata! Świetna pamiątka.

Pamiętacie mój post, gdzie podrzuciłam kilka pomysłów, jak stworzyć dla dziecka najlepsze pamiątki na dłuuuugie lata?
Żeby jako stary Dziadek/stara Babcia, siedziało przy kominku i kartkowało pożółkłe kartki, z wklejonymi zdjęciami z dzieciństwa ? [no dobra, przesadziłam z tymi pożółkłymi ;)]
Jeśli nie, to zapraszam tutaj.

We wtorek miałam możliwość stworzenia kolejnej foto-książki. Obecnie mam spore zaległości z wywoływaniem zdjęć, więc sama inicjatywa przerzucenia kilku zdjęć na papier - bardzo mnie ucieszyła.
Z foto-książki, którą zrobiłam w Empiku jestem średnio zadowolona. Napisy w niektórych momentach rozjeżdżały się, zdecydowanie nie wyglądała na żywo - tak jak w kreatorze.
Tym razem zdecydowałam się na zamówienie jej w tym miejscu. 

Zainstalowałam na laptopie ich aplikację. (zajmuje baaaardzo mało miejsca, jest bezpieczna i po otrzymaniu zamówienia, możecie ją spokojnie odinstalować - chociaż ja nadal ją mam, bo zamierzam jeszcze zamówić foto-obraz).
Całe zamówienie odbywa się w ich aplikacji!! 



Możecie wybierać tło, dodać napisy i zabawne aplikacje.
Zrobienie takiej foto-książki, zajęło mi maksymalnie dwadzieścia minut.
UWAGA: nie ma możliwości anulowania zamówienia, po dłuższym okresie czasu.
Książka zaraz jest drukowana, zapewne na drugi dzień pakowana i wysyłana.
Teraz dla porównania. Foto-książka z Empiku, była do odebrania po 14stu dniach.
Foto-książka z Saal Digital doszła do mnie dzisiaj. Zamawiałam w tym tygodniu, we wtorek.Pragnę zauważyć, że została ona wysłana z zagranicy. Jest to bardzo wielki plus.
Całą drogę możecie śledzić na stronie lub w aplikacji.



Razem z Kacprem otworzyliśmy przesyłkę, która była bardzo solidnie zapakowana. [DHL rozwozi].
Nasza foto-książka ma wymiary 28 x 19, liczy 26 stron, a strony są błyszczące.






Kacperek ogląda swoją relację z roczku. :)
Dla mnie najlepszą rekomendacją jest uśmiech dziecka, a on oglądał tę foto-książkę przez godzinę, z wielkim bananem na buzi.



Koszt takiej foto-książki - 175 zł + 20 zł koszt wysyłki.
Firma oferuje również foto-zeszyty, foto-obrazy.


UWAGA!

FB328GUM - z tym kodem otrzymujecie 75 zł zniżki na foto-książkę. *



*Akcja trwa do 30.04.2017. Kupon rabatowy "foto-książka na dobry początek". Min. wartość zamówienia to 125 zł. Koszty wysyłki są niewliczone. Nie można łączyć z innymi akcjami i kuponami. Do jednorazowego użycia przez klienta

 

#saaldigitalpolska #fotoksiążka #pamiątkanalata


Komentarze