Zatrzymaj wspomnienia dzięki SAAL DIGITAL!

Pisałam już na naszym Facebookowym fanpejdżu - odkładanie wywoływania zdjęć, to błąd za który możecie sporo zapłacić - łzy [wzruszenia - musiałam wrócić do czasów sprzed ponad roku!!, gdzie Kacper był taki maleńki], czas - [siedziałam ponad cztery godziny, wybierając spośród czterech tysięcy fotek - te które najbardziej chciałam mieć w albumie].

Znowu zdecydowaliśmy się na skorzystanie z oferty SAAL DIGITAL , głównie z tego względu, że fotoksiążka od nich, nokautuje konkurencję - to jest niepodważalne.

Tym razem zdecydowałam się na fotozeszyt. Kacper zdjęcia ze zwykłych albumów wyciąga i dość ''przesadnie'' ogląda. Ta forma jest bardziej stabilna i myślę, że nie ulegnie destrukcji.
Strony są sztywne i jak zwykle zdjęcia nie tracą na jakości [gdzie w Empiku, notorycznie zdarzały się takie wpadki - głównie w fotoksiążce].





Na jednej stronie, możecie wrzucić sporo zdjęć. Pierwsza i ostatnia strona, zabezpieczona jest dodatkową przezroczystą okładką.
Czas realizacji: 3-4 dni robocze + dostawa 2 dni [kurier DHL].


Jako bonus i wisienka na torcie, zamówiłam jeszcze fotoobraz. Wymiary 30x10 cm.




Czas realizacji dłuższy, bo 5-6 dni  roboczych + dostawa 2 dni.
Jutro wieszamy na ścianie w honorowym miejscu - naszego kochanego fana ciuchci.

Jeśli nie macie pomysłu na prezent dla bliskich pod choinkę, warto zajrzeć na stronę SAAL DIGITAL i przejrzeć ich ofertę. Gwarantuję Wam, że dostaniecie produkt wysokiej jakości, który będzie pamiątką na lata. Dodatkowo warto obserwować ich stronę, ponieważ często dają możliwość korzystania z rabatów, które ucieszą Was i Wasze kieszenie.

Ode mnie za wykonanie i czas realizacji usług leci wielkie 9+/10.

Komentarze